Cum sa folosesti Google Adwords pentru a completa eforturile de SEO?

4 februarie 2014 Nici un comentariu

Multe s-au schimbat în universul search marketing-ului pe parcursul anului care a trecut. De la Enhanced Campaigns la
Hummingbird și not provided, marketerii în domeniu au fost nevoiți să-și revizuiască și să-și recalibreze în mod semnificativ strategiile. Unele modificări au provocat mai multă zarvă decât altele, dar un lucru a devenit tot mai clar: arta și știința optimizării pentru motoarele de căutare, respectiv a căutarii plătite merg mână în mână, prin urmare este necesară o strategie consolidată pentru a beneficia cât mai mult din ambele canale.

 google-adwords-advertisingÎn cadrul agenției, am căutat diverse modalități pentru a fi mai creativi în campaniile AdWords, cu scopul de a beneficia în mod direct de eforturile noastre de SEO. PPC are rezultate imediate și măsurabile în comparație cu SEO, și, ca rezultat, ne putem folosi de Adwords ca un mediu de testare pentru strategiile SEO. Scopul este de a oferi o dovadă a conceptului înainte de a investi resurse pe termen lung, într-un proiect.

 În continuare , vă vom împărtăși trei dintre conceptele care le-am testat și cu care am avut succes:

 Identificarea cuvintelor cheie

 Atât Adwords ,cât și SEO gravitează în jurul listelor de cuvinte cheie. Căutarea plătită oferă unul dintre cele mai curate medii pentru identificarea interogărilor organice utilizate pentru a ajunge la site-ul dumneavoastră.

 Atunci când se utilizează Adwords pentru a obține cuvintele cheie pentru SEO, trebuie:

  • Să se indentifice cuvintele din campanie cu cea mai mare rată de conversie;
  • Să se organizeze acești termeni conform dificultății de afișare organică, utilizându-se  Google keyword planner și analiza SERP;
  • Să se relizeze o ierarhie a resurselor  SEO pentru o bună poziționare prin dezvoltarea și promovarea de conținut în jurul acestor termeni, cu scopul de a genera conversii, lead-uri sau vizite pe site;

 Testare Titlu & Meta Description

 Ad-ul pentru căutarea plătită este format din maximum 95 de caractere. Meta- Description are o dimensiune optimă de 155 de caractere. Limitele de caractere sunt suficiente pentru a legitima un teren de testare pentru preferințele utilizatorului.

 AB Testing pentru Meta-Description va arăta ratele de click-through indicând evoluția anunțurilor legate de anumite cuvinte și îmbunătățirile ce se impun pentru ridicarea Scorului de calitate, aceasta fiind modalitatea lui Google de a sugera ceea ce este și nu este relevant.

 Testarea conținutului

 Targetarea unui termen extrem de competitiv poate fi costisitoare pentru SEO . Să depui toate eforturile pentru a fi în top, numai pentru a afla că utilizatorii nu caută ceea ce tu le oferi în conținut poate fi destul de frustrant, dar mai ales se poate concretiza într-o mare risipă de resurse .

 Reclama Adwords poate fi o modalitate eficientă de a trimite rapid trafic către conținutul nou pentru a evalua reacția utilizator și pentru a testa ratele de interacțiune. Dacă utilizatorilor le place  conținutul , înseamnă că și lui Google îi va plăcea .

Construiește un grup de anunțuri cu acele cuvinte cheie foarte relevante pentru a  dirija traficul către conținutul pe care dorești să  îl promovezi. Daca ai un  Call- to- Action clar, atunci datele ar trebui să spună destul de repede dacă ai sau nu un conținut viabil și potențial valoros .

Costul pentru a genera o cantitate semnificativă statistic a datelor prin căutarea plătită este mult mai mic decât costul resurselor tehnice angajate  în obținerea unei pozitii de top.

Gânduri finale

Dacă lucrezi  într-un departament de marketing care dispune de un buget restrâns ori faci parte dintr-o corporație mare, cu resurse nelimitate , trebuie  să-ți prioritizezi inteligent eforturile   în ceea ce privește search marketing-ul.

Dacă alegi să testezi oricare dintre aceste concepte , dă-ne de veste si spune-ne cum ți-a mers!

Autor: Alina Paun

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.