Google testează legăturile dintre conversiile în magazin şi anunţurile AdWords

24 aprilie 2014 Nici un comentariu

Agenţiile care fac publicitate prin AdWords şi proprietarii de afaceri ar putea fi pe punctul de a descoperi ceva foarte interesant. Se pare că Google testează o modalitate de a acoperi în mod eficient diferenţa dintre activitatea on-line şi achiziţiile / conversiile în magazin.

shopping-cart-320x198Google a lansat un program-pilot numit In-Store Attribution Transaction Reporting in AdWords implicând şase agenţii de publicitate care „să compare cookie-urile anonime de urmărire de pe computerele utilizatorilor cu informaţii despre vânzările din magazin, colectate de către furnizorii de date precum Acxiom Corp şi DataLogix Holdings Inc” , potrivit The Wall Street Journal ( WSJ ).

Cu toate acestea, potrivit WSJ, „Acxiom şi Epsilon au refuzat să comenteze asupra implicării în testul celor de la Google, dar directorii acestor firme au confirmat că lucrează cu alte companii în priviinţa corelării anunţurilor online cu vânzările din magazin.”

În luna februarie, un reprezentant Google la INFLECTIONPoint Covario 2014 a sugerat că acest lucru urmează să se întâmple:

“Există încă modalităţi care urmează a fi aplicate atunci când vine vorba de măsurarea valorii anumitor acţiuni”. Burke a declarat că achiziţiile din magazin sunt conversii asupra cărora Google lucrează din greu pentru a găsi modalităţi de atribuire a acţiunilor care au condus catre acea achiziţie şi că au început să experimenteze utilizând History şi geolocalizarea pentru a începe să aibă o percepţie asupra acestei relaţii.

WSJ a raportat că, potrivit persoanelor care sunt familiarizate cu programul-pilot, colectarea datelor se va face în felul următor:
Un utilizator face clic pe un anunţ, Google trimite un “click ID” anonim către agenţia de publicitate. Agenţia care probabil are un cookie pe computerul utilizatorului potriveşte atunci cookie-ul cu click ID-ul. Zile sau săptămâni mai târziu, este posibil ca utilizatorul să cumpere un produs din magazinul retailerului. Compania de date care urmăreşte informaţiile de vânzări şi retailerul pot face legătura între acea achiziţie şi cookie-ul din calculatorul utilizatorului. Cookie-ul este legat de click ID-ul Google.

„În cele din urmă, Google va putea spune agenţiilor de publicitate care anunţuri au generat vânzări în magazin şi cât de multe au generat.” a declarat WSJ. Purtătorul de cuvânt al Google a susține că firma a proiectat testul astfel încât Google nu va cunoaşte identitatea utilizatorului.

Aşadar, ne putem aştepta ca, în curând, rapoartele AdWords să conţină încă o coloană care să arate conversiile în magazin ca urmare a click-ului pe anunţurile sponsorizate.

Autor: Alina Paun

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.