Asa iti imbuntatatesti rata de conversie Google AdWords!

1 ianuarie 2013 Nici un comentariu

Cum poti sa imbunatatesti rata de conversie Google AdWords?

Sa ii dam drumul…Te afli in punctul in care ti-ai creat reclama si ai trezit interesul unui viitor posibil client, ce a dat click si a ajuns site-ul tau. Totul bine si frumos pana aici insa greul acum incepe. Daca pagina campaniei sau „landing page” se dovedeste a fi cea nepotrivita, sansele ca „viitorul” client sa o paraseasca, sunt mari..ceea ce va insemna pe langa o campanie esuata, o cheltuiala in plus.

Structura landing page-ului este esentiala cand vorbesti despre o campanie de Adwords de succes. Astfel, ea trebuie sa fie relevanta pentru cuvintele cheie pe care le targetezi. Mai exact trebuie sa exista o corelare intre reclama ta si landing page-ul pe care il promovezi!

test-ab-imbunatatirea-ratei-de-conversie-adwords

Pe de alta parte, cu cat pagina ta este mai relevanta pentru cuvintele cheie pe care le folosesti, cu atat punctajul tau (Quality Score) va creste, te vei pozitiona superior celorlati si vei plati mai putin intrucat CPC-ul (Costul per Click) va scadea.

De asemenea, vei observa ca rata de bounce scade invers proportional cu relevanta paginii tale. Astfel, daca utilizatorii gasesc pe website-ul tau ceea ce se asteptau sa gaseasca, acestia nu il vor parasi prea curand, ceea ce inseamna o posibilitate de convertire a utilizatorilor mult mai mare. Una dintre modalitatile de testare a eficientei landing page-ului tale este testarea A/B. Adica, folosesti 2 sau mai multe landing page-uri ce pot fi accesate folosind aceeasi reclama dar cu mici diferente. Astfel, vei observa ce factori influenteaza rata de conversie Google AdWords si vei putea optimiza pagina de start folosind informatiile obtinute, in functie de obiective (cresterea ratei conversiei, a vizualizarilor etc)

In concluzie, este foarte important sa iti stabilesti obiectivele. Doar asa vei avea o rata de conversie Google AdWords optima, un numar mare de vizualizari, o rata de bounce in scadere si client multumiti…. Si bani in urma advertisingului !

Autor: Alina Paun