Sugestii Generale de Optimizarea Paginilor pentru Motoare de Cautare

10 septembrie 2013 Nici un comentariu

Oricat de informativ si bine structurat este un articol, orice internet marketer trebuie sa aiba in vedere si aspecte SEO legate de continutul paginilor site-ului sau.

Pentru a ajunge sa fie accesata si citita, o pagina web trebuie sa fie usor de gasit intr-un motor de cautare. Aceste motoare folosesc, pentru a clasa un site pe primele pagini pentru anumite „cuvinte cheie”, un algoritm bazat pe interogari ale unor agenti/roboti.

De ce este importanta optimizarea paginilor?

Intr-un studiu realizat de Optify.com, aproximativ 90% dintre cautarile efectuate pe Google s-au soldat cu vizitarea doar a rezultatelor aflate pe prima pagina. Distributia click-urilor, in functie de pozitia ocupata pe google, pentru o anumita fraza de cautare este urmatoarea:

Distributie-CTR-Studiu-Optify

Asadar este important pentru orice model de business, ce isi desfasoara activitatea pe internet, sa poata fi gasit pentru cuvintele relevante, in special printre primele pozitii ale motoarelor de cautare. Cel mai important motor de cautare, avand peste 70% din totalul accesarilor pe aceasta categorie de site-uri este Google.

 Care sunt principiile generale dupa care optimizam ?

Dupa ce am realizat importanta optimizarii pentru motoarele de cautare, trebuie avute in vedere urmatoarele principii generale legate de continutul paginilor:

  • Stabilirea cuvintelor sau frazelor pentru care se doreste pozitionarea in motoarele de cautare
  • Generarea de continut relevant, informativ si cat mai usor de accesat si navigat pentru cuvintele stabilite anterior
  • Utilizarea, in continut, a cuvantului cheie, cu o densitate a aparitiei intre 1-3% din continut. Tot aici se recomanda utilizarea cuvintelor LSI (Latent Semantic Indexing) pornind de la cuvantul cheie.
  • Segmentarea textului utilizand paragrafe : h1,h2,…hn
  • Utilizarea stilurilor bold,italic si underline pe acele cuvinte din continut ce sunt semnificative pentru continutul paginii
  • Adaugarea de imagini si clipuri video relevante
  • Includerea „cuvintelor cheie” in titlu, descrierea paginii si taguri relevante pentru continut

O campanie SEO este intotdeauna mult mai profitabila daca este sustinuta si de o campanie de tip PPC.

Pentru a efectua cu succes o campanie de publicitate in mediul online contacti-ne si stabiliti o intalnire cu unul dintre expertii SearchAdvertising.ro

Autor: Alina Paun

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.