Rezultate bune in campanii AdWords chiar si cu buget AdWords redus

25 ianuarie 2013 Nici un comentariu

Un buget AdWords redus alocat promovarii online, nu trebuie sa fie o piedica in a te face cunoscut in mediul online. Google, prin programul sau de advertising online, iti permite sa iti pozitionezi reclama in fata potentialilor clienti interesati de produsele si serviciile pe care le oferi.

Pentru a avea succes este esential sa iti creezi o campanie cat mai bine targetata,  limitand  modalitatea in care potentialii clienti iti vor putea vedea reclama. Astfel, vei obtine maximum de  vanzari printr-un minimum de cheltuieli.rezultate bune cu un buget adwords redus

Dintre sfaturile pe care ti le propunem pentru a avea performante in ciuda resurselor limitate, mentionam:

buget-adwords-redus

1. Google Search

Companiile cu buget AdWords redus alocat ar trebui sa se axeze pe Google Search. Desi Google Display Network iti poate genera lead-uri pentru business-ul tau, ele tind sa fie mai putin calificate si mai putin eficiente decat cele venite prin Google Search. Acesta este prima modalitate prin care trebuie sa incepi sa te promovezi!

2. Selectia cuvintelor-cheie

Alegerea atenta a cuvintelor cheie pentru o campanii AdWords este foarte importanta. Cele mai indicate cuvinte cheie pe care trebuie sa te focusezi trebuie sa fie cele legate de brand-ul tau (numele companiei, brand-ul  si produsele/serviciile pe care le oferi).

Acest tip de cuvinte au CPC scazut si genereaza cele mai ridicate rate de conversie.  Un studiu efectuat de Google a indicat ca si in cazul unui  pozitionari de top in rezulatele organice, reclamele de tip PPC asigura o crestere a numarului de click-uri cu 50%. Aceste click-uri nu au fost inlocuite de cele generate de cautarile organice cand reclamele de tip PPC nu au mai fost afisate.

De asemenea, poti folosi cuvinte cheie de tip „long tail” in locul celor de tip generice. Acestea sunt mult mai specifice si mai bine targetate.

3. Geotargetarea

Google permite celor ce isi fac publicitate de tip PPC sa se adreseze utilizatorilor dintr-o anumita zona geografica.  Poti targeta in functie de oras, regiune, etc. Astfel vei asigura afisarea reclamei catre utilizatorii ce sunt localizati aproape de zona unde iti desfasori activitatea.

4.Programarea orelor in care sa fie afisate anunturile

Alegerea orelor in care sa fie afisate reclamele iti permite sa le afisezi la anumite momente ale zilei.  Daca programul tau de lucru este cuprins intre 9-18, atunci ar fi indicat sa opresti afisarea reclamelor cand esti inafara acestor ore.

5. Targetarea dispozitivelor mobile

Google iti permite sa targetezi anumite tipuri de dispozitive pentru a te promova: desktop/laptop, telefoane mobile si tablete. Iti recomandam sa separi telefoanele mobile de desktop-uri/laptop-uri si tablete. Desktop-ul/laptop-ul  si tabletele sunt similare si le poti grupa impreuna. Telefoanele mobile difera prin marimea display-ul si prin posibilitatea efectuarii unei apel telefonic.

Google iti ofera posibilitatea de a specifica un numar de telefon in interiorul ad-urilor, astfel incat utilizatorii te pot contacta rapid.

Un alt motiv pentru care este indicat sa separi dispozitivele este dimensiunea spatiului alocat pentru afisarea ad-urilor. Astfel, pe desktop/laptop si tablete, Google va afisa pana la 10 reclame, in timp ce pentru telefoanele mobile se vor afisa pana la 5 reclame.

Tinand cont de sfaturile mai sus enumerate, vei obtine rezultate pozitive si iti vei creste vanzarile chaiar si cu un buget AdWords redus.

Autor: Alina Paun